a big decision

Okej så här ligger det till. Jag var och kollade på en häst idag och det är svårt, mycket svårt. en del av mig säger jo men kör på satsa lite det kan bli nått det kändes ju bra. Den andra sidan av mig säger njaa det blir nog för mycket jobb det kanske finns någon annan.

Jag vet inte vad jag ska göra. Ska jag våga satsa och utbilda en häst helt själv? eller ska jag vänta och hoppas på att min dröm häst dyker upp. Inners inne så vill jag att den som tittade på henne igtår vill ha henne så att jag slipper bekymmra mig. Och jag vill inte missa junior åren som är så roliga, för med den hästen kan jag nog inte tävla på detta år. Vad ska jag göra?

Jag vill rida, jag vill rida,jag vill rida, jag vill rida, jag vill rida, jag vill rida, jag vill rida, jag vill rida, jag har så sjukt tråkigt och ont i huvet och trött och depprimerad, JAG MÅSTE RIDA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0