poesi mästarna

Sitter med Martina Jojjo och Elinor hos Martina. De håller på och gör dikter av kylskåpsord typ, grymt bra är dom hahah

Jojjos
Smek din örsnibb öm
bli het av vår vibbration
blunda för i helvete
du är patetisk

Martinas
Alla vet att inga är glödhet av sin heta rumpa... Ja det var fint mycket fint hahh

Elinors
Kom fly med mig in i drömmen
Var minut är full av kärlek
Jag rodnar då jag ser dig le
älskling ditt mörka hår i vinden gör att jag darrar
Jag älskar dig




I morgon blir det provridning i Kalmar, sjukt tagg är jag hah, martina ska med och filma med, fun fun. Då har jag någon att prata med på vägen ner :)

Kommentarer
Postat av: Fanny

Åh va kul ! :) ja det har verkligen gått mycket snabbare än väntat och han är så duktig :D Det ska jag göra :)! / Fanny

2010-04-25 @ 17:19:42
URL: http://fannybergerstam.blogg.se/
Postat av: LINNÉA

answ: puss på dig :D du är fin

2010-04-25 @ 23:21:50
URL: http://orlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0