bad luck

idag är jag duktigt tycker jag! jag har städat mitt rum, eller nae jag har tagit bort alla äckliga spindlar, eller inte äns det, min mamam gjorde det men jag hittade dom iaf. MEn jag ska städa sen japp och det är bra, sen ska jag fixa alla bilder på min gamla data fast det kanske jag gör i morgon, veeem vet.
Men hur som helst så ska jag till stallet snart och rida med elinooor kanske martina med ajaaa. MEn seeen efter det så ska jag springa med martina hahahhaha det kan bli kul jag+martina= dålig kondis så ja jag kommer bli illröd i fejat och svettas som en gris men whatevaaaa. visyt faan jag har match i morgon sååå tråkigt. vill inte.. Känner att allt var grymt inressant yeeepp

nae ska vara i stallet om30 min så det är bara att draa sig då.


rubriken? HATAR RUBRIKER japp


Kommentarer
Postat av: LINNÉA

sv: älskar dig med hahahahaha

2010-08-28 @ 14:04:07
URL: http://orlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0