god bye sweden

sitter här och fördröjer tiden med lite musik, som desutom måååååste upptaderas med en ny spelningslista!! mamma fixar mat och Martina och hennes mamma kommer snart hoppas jag! sen så drar jag martina och mamma till SPANIEN sååå jävla härlgt! ska sola och bada och allt sån som man gör på semestern! Jag har även hört att det är ett stort shoppingcenter ca 10 minuter att gå ifron huset och vad jag har hört så var det super billigt! det gillas!

Jag tävlade igåt också och min polle börkar sköta sig nu! hon försöker inte kicka av mig längre ;) stort fram steg. Börjar gilla henne och det känns underbart!

Jag fick ett extremt blogg sug och jag har haft det ett tag men jag har inga bilder men jag ska få ett extern hårdisk till min nya data där jag ska ha alla bilder så sen blir det mer upptadering.


Kommentarer
Postat av: LINNÉA

haha lat är mitt andranamn ;))))

UPPDATERA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-08-25 @ 19:18:10
URL: http://orlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0