that I got you

Jag har varit klar i typ en halv tmme nu, stooolt cheeey!

Var på maxi igår medans mamma handlade mat och kom hem med 3 tröjer, men ska lämna tillbaka en idag. Jag har kommit fram till att jag inte passa i militär grönt :( soooo sad! men jag blir 200 kr rikare då  iaf ;D bättre det än att ha en tröja i garderoben som jag aldrig kommer att använda! Hittade även ett par grymt snygga cheap monday på nätet nu men vågar inte beställa jeans på nätet eftersom att jag har olika storlekar i jeans typ hela tiden!

Nae ska nog uuut snart och cykla till skuulan i höstvädret, inte kul!

bara så att ni vet så har jag försökt att ladda upp en fucking bild i typ 10 min nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0