Cheases baniaseees!

Var ett tag sen jag gick in här, vet inte riktigt om det är min grej. Det jag tycker är kul är design och fota, men själva skrivandet njaaa, men jag får väll ta och lära mig ;)

Vädret har varit helt crazy här i norrköping! shiiiit asså. Det har snöat och snöat. Jag och några kära vänner skulle ha åkt till yxbacken ,eftersom att vi hade frilufsdag, men det blev inget av det för alla är in snöade, inga bussar gick förutom 410 som gick till stallet som tur var! Där fick jag även en jättefin bekini av Emelie som hon hade beställt men var förliten, TACK! Sen så har jag också fått reda på att ALLA skolor (typ alla) är stängda i morgon förutom mitt kära kunskapsgymnasiet. kuuuul!! måste vara i skolan från kl 8:15-16:15 NAIS!! sen så blir det som sagt match med NAIS ;) haha rolig jag är ibland.

njaaa, när vädret tillåter så ska jag ut och fota. Ska även fota Linnea och Sara någon dag (y) behöver komma ut med kameran snart känner jag.

Nu hoppas vi på att spårvagnarna inte kommer att rulla imorgon för då slipper jag skolan och kan plugga hemma istället ;)

Kommentarer
Postat av: LINNÉA

svar: ibland så.. ibland hatar jag kunskap. hahahahh (hoppas inte spårvagnarna fungerar. MO HA HA HA HAAAAAAAAAAAAAAA)

2010-02-03 @ 20:52:42
URL: http://orlinnea.blogg.se/
Postat av: SARA

haha jaha ska du fota mig :O det visste jag inte? xd men visst :D:D

2010-02-03 @ 21:35:41
URL: http://nittondeapril.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0