Nu är det dags

Ni anar inte hur sjukt sugen jag är på att slippa ponnytiden och bara hoppa på storhästtiden, som jag hoppas varar förevigt. Sitter och glor på hastnet.se helatiden och ibland så kommer det fram några godingar. Men måste ju bli av med min älskling Milke först, det är det största problemet. ingen verkar vilja ha Milke. Nu vill jag bara bli av med han och gå vidare, nya utminingar, nya erfarenheter, nya mål och krav. Jag längtar så! Men det känns så taskigt att säga att jag vill bli av med honom stackars liten. Han som litar på mig och gör allt jag säger. men det är just det, jag behöver något som jag måste kämpa och jobba med för då hittar jag nya kunskaper om mig själv och jag känner att det är det jag behöver nu, men framför att att se förändringen det är så underbart bland det bästa jag vet! Att se och känna utveckligen steg för seg. Det är underbart! Jag vill så gärna! Liksom "vad har du för häst?" jag har en storhäst! du anar inte hur nais det låter i mina öron! Jag önskar att jag var lite mognare för exakt 1 år sedan och bestämde mig redan då för att det var dags, då hade han nog varit såld på direkten men så var det inte tyvärr.

Nu måste det vara dags snart, jag vill så gäääärna!

En blid när vi var som bäst. Sommaren 08♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0