nyårslöfte... lycka till!


  


Kollar igenom bilder som jag tog på Ebba och Elliot en dag, ja bilderna talar för sig sjävla :)

Idag är en dag som jag bara har gått och klagat på allt rent ut sagt. Jag har varit snorig så efter varje lektion så har jag gått in på toan och snytit mig, jag börjar bli sjuk lagom till handbollsmatchen i morgon, när jag vaknade så var den 2 dm mer snö än igår kväll (jag som trode att det skulle bli vår snart), jag har gått omkring i slask med mina älskade skor. Sen började jag tänka på att det inte alls är synd om mig, utan tänk på offren i Haiti. Om det är någon som ska klaga så är det dom.

Den 31/12-09 kl 00:00 så bestämde jag för mig själv att jag skulle sluta klaga och tänka posetivt med allt. Jag har hållt det ända tills nu, det är första gången jag klagar på snön, jag lovar första gången och det är är jag stolt över men hur var det med allt annat klag? jo jag får väl försöka förbättra mig och hålla mitt nyårslöfte?!

Ska käka lite nu min mage vrålar på mig, sedan blir det stallet och hoppträning med Milke efter det så blir det guldgalan och fixa header till nichole, sen blir det sova för ska upp tidigt imorgon och käka frukost på skolan med några tejer, as gott och mysigt! Tummen upp för det. Nais tisdags kväll för min del!

Seyaaa♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0