Positiva tankar?

Kan man inte bara få redera vissa dagar ur sitt liv? Om man kunske det så skulle jag göra det med denna dag, den sög rent ut sagt. Hanbollen gick åt helvete, kan inte ta imot bollen eller skjuta, vad gör jag där egentligen? Jag var inte i stallet vilket ger mig huvudvärk. Jag hade en enorm saknad som bara slet sönder allt som jag hade innanför mitt bröst. Jag var på ett extremt depphumör vilket går ut över alla andra och jag kände mig helt äcklig.

Men det är kanske sånna här dagar som man ska komma ihåg för att sedan kunna njuta av dom allra bästa dagarna i sitt liv? Tyvärr så är dagar som denna alldeles för många för min del.

Men men inte deppa här inte, se positvit cicci, se positvit.

en bild också självklart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0