IDAPIDA

Sitter vid datorerna på min kärka skola med Ida nyman ja det är ju en händerse för sig. Vi lyssnar på hennes underbara musik HA nae taskigt av mig, sen så börjar hon sjunga rakt ut och det var inteså lågt heller hon skrek nae det var höööööögt men ja det är så lilla ida är underbara ida haha ;D

Nae ida sa att hon skulle skriva ner allt hon kan till naturprovet som vi ska ha om en timme, det blev mycket typ 5 rader men det är bra det! Jag tror hon kan mer, själv sitter man och skriver koletskretslopp och värmepump KUL!

KRAMP I HANDEN SOM FAAAAN JAG DÖR!




Underbara sööööta, duktiga ida :D

btw HON ÄR BÄST PÅ ATT SIMMA, och sjunga ;D


Kommentarer
Postat av: ida

haha hmm, bäst på att simma och sjunga.. :P jojo! klart! haha cicci du är bäst!<3

2010-06-04 @ 10:04:20
URL: http://iidanyman.blogg.se/
Postat av: cecilia

så jäkla gullig :D

2010-06-06 @ 00:40:08
URL: http://ceciliaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0