Nostalgi

Sitter här med två gamla loggböcker och massor annat från min tid på Kunskapsskolan, jaa de låg bara och skräpade i rummet så jag plockade fram dem och tittade lite. Borde igentligen plugga som ett as ja veeet man va faaan jag orkar inte nu. Jag tog lov nu mihihih.

gud vilken egenkär hästnörd jag var när jag gick i 6 an och 7 an hahah jag dör

Intressen: Rida, fältävlan :) hoppning
Mina bästa egenskaper: Rida
Mina sämsta egenskaper: ??
Det bästa tv-pogramet: Hästliv, HAHHAHAHHAH
3 saker jag skulle ta med mig till en öde ö? Mobilen, tintin och bästa vän
kända personer jag skulle vilja träffa: Malin Bayard, Rodrigo pessoa
Jag älskar livet när: jag är med Tin-tin
Min mamma och pappa tycker jag är: BÄST
Jag glömmer aldrig: fösta sommaren med tintin
Jag önskar: att jag alldrig behöver sälja tintin

Asså gud, ja man kan ju säga att jag älskade hästar och min tin-tin. ingen skilnad nu igentliigen men asså ändååå hahahah

Sen kom 8an och 9an då skrev jag bajs över hela min loggbok. och det stod allt jag tänkte på just då och saker som jag och mina vänner hade sagt, jaa du det var tider det. tider då inget var så svårt, eller om jag tänker efter så var nog det min jobbigaste perioden i mitt liv än så länge, men man brukar säga att det var lättare förr, jag håller inte med gällande mig. Det var den tuffaste tiden hitils, nu är det lättare. Hoppas jag


Kommentarer
Postat av: LINNÉA

Fina Cicci. Du är så bra!!!!!

2010-03-31 @ 19:19:49
URL: http://orlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0