fuuuuck

Tankarna bara rullar i mitt huud, fram och tillbaka. Har jag gjort rätt? Har jag gjort fel? Borde jag väntat lite? Kommer allt gå åt helvete? Vad kommer alla prata om? Hur kommer dom se på mig och hur kommer det blir i slutändan? kommer det bli bra eller har jag rent ut sagt tagit vatten över huvudet?

Jag tänker sjukt mycket, jag har sjukt mycket ångest. Vad fan ska jag göra? Jag trode att det skulle bli as kul och as spännande, visst tycker jag att det är spännande och kul, men alla andra tankar tar över allt just nu. Jag trodde att jag skulle må mycket bättre nu, men gör jag det? Det kanske bli bättre snart annars så måste jag ta reda på vad det är som gör att jag mår som jag gör. Framtiden har svaret, eller?


Om ni undrar så kom min nya häst hem igår kl 20:45. 63 mil fram och tillbaka. Quite a Sensation super söt är hon hah ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0