By your side

Idag red jag min polle igen och hon var super! hon gjorde några typ capperioller (eller hur det nuy stavs) men typ som små bocksprång i början av passet. Men sen så glänste hon! Hon gick super iform och var lätt i handen och hon skakade INTE på sitt huvud! Jag kunde till och med gallopera idag i båda varven och hon tyckte det var kul! jag med! hoppas bara det fortsätter så här nu. Det kändes liksom som jag jag KUNDE rida idag och den känslan har varit efterlängtad.

Sassi ska även få massage i morgon med för att se om hon är sne eller så för det är så stor skillnad på henne i höger vav än i vänster varv men hon blir nog glad! Hoppas att hon inte ser ut så här i morgon bara!


Kommentarer
Postat av: LINNÉA

KUL! :DD

2010-10-06 @ 21:51:55
URL: http://orlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0