happy ending

Dagen började dåligt men slutade bra. Började med att vara as stressad på morgonen och hade halft panik på matten, samtidigt som jag var dyng arg! Sen ju mer tiden gick desto gladare blev jag och mina "spänningar" släppte. Avslutade skolan med att prata med Putte om tyskan och han sa att jag når upp till min mål osv. HELT OTROLIGT! Kom hem och åt två ägg (brukar ALDRIG äta ägg, eller det går i perioder). ålte till stallet och min häst var SUPER sjukt fin värsta känslan! Kom hem och mamma och Pierre bestömmer att beställa mat! SÅ JÄVLA GOTT! så nu väntar jag på att de ska komma hem med pizzan UNDERBART! lill lördag eller vad ;D

Intresant fakta här liksom men just nu är jag sjukt glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0