I'm so happy I'm so gald

Ja, angående förra inlägget så gick min sorg över till ilska, det kan bli så ibland.

Idag har varit en bra dag! skolan gick bra trots att första lektionen böörjade kl 8 på morgonen och jag såg ut som ett as! kändes som om jag jag i 8an igen, inte kul. Sista lektionen handlade om kroppen= INTE MIN GREJ. (förlåt sara om jag blev arg på dig men ORKAR verkligen inte höra när du ska prata om kroppen!) men Anna och jag fick massa gjort idag !!! SÅ SKÖNT!

Min häst skötte sig suuuuuper! såå himla duktig var hon! Ska nog inte berömma henne för mycket för förra gången jag gjorde det så gick det ju åt helvete sen. Men iaf så var hon mycket duktig trors att ebba blev lite skraj för henne när hon vände upp arselet mot elliot men men ;D. Jag kan även tvätta hennes sår och lägga om det helt själv utan att någon behöver brämsa henne i örat, super häst! peppar peppar.

Nu är det VM i hästhoppning på tv, KAN DET BLI BÄTTRE?? ja det kan det! DESPERATA HEMMAFRUAR IDAG !!!!! och sen så ska jag göra pizza salad! I'm so happy at the moment!

Nu ska jag sprida lite glädje till min hund!



Sassi i sommras. en utav de första gångerna jag hoppade på henne.

Kommentarer
Postat av: LINNÉA

fin bild!!!

älskar dig <3

2010-10-05 @ 21:02:04
URL: http://orlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0