sleepy girl

Kan verkligen inte sova. Rummet är as varmt och min mage skriker efter mat, desutom så är jag skit pigg...
Vill bara att rummet ska vara kallt så att man värms av täcket när man lägger sig i sängen. Det ska vara så kallt att om man får tån utanför täcket så börjar man frysa. Vill ha hunden bredvid mig och jag vill somna lycklig. Jag vill känna mig nöjd med dagen och vara utmattad, det är jag inte. Desutom så är det bara jag uppe så jag har ingen vän att prata med heller vilket skulle vara skönt att ha. Prata om allt och inget och bli helt trött av det så att man sedan somnar bums.

God natt. ska försöka sova. klockan ringer om 7 h. börjar inte förens kvart över 3 men innan dess ska jag få lite saker gjorda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0