vi ser det snöar

Är hela 30 min förtidig, det är bra.

Vaknade och kollade ut och såg snö. Jag brukar bli helt hyper och jätteglad när första snön har fallit men nu, njaaaaa. Det är inte äns november än. Jag trode att årstiderna hade ändrat sig, att vindern började senare än vad den gjorde tidigare och att den slutatde senare. Jag trode även att sommaren varade ända till mitten av September men oj så fel jag hade. Sommarn blev varm men kort. Det blev höst redan i augusti utan att man accepterade det. Sen blev det vinter i slutat av oktober. Jaja det löser sig antar jag.

Nae nu blir det lite geo plugg, det sista inför provet sen så blir det cykel till skolan. Känner att min blogg bara består utav plugg. haha det kommer bli ändring på det. det är ju snart lov och så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0