even when the years have past, the memories will last

Det sita jag gjorde för dig var att försöka hitta den bästa bilden på dig och göra något fint. Jag lyckade inte så bra som jag hade hoppats. Jag önskar bara du vore här nu och sa, som du alltid brujade säga, du klarar det här. Jag hoppas att du blir nöjd med bilden för själv tycker jag att du är mycket fin, fast jag vet att jag skulle kunna göra det bättre. Vi saknar dig maria, hoppas du ser allt fint som alla har skrivit. Du är nu våran ängel <3 

Kommentarer
Postat av: LINNÉA

bilden var superfin.



här med. gråter inte = förstår inte.

gråter = förstår. men vill inte förstå.

2010-09-26 @ 14:41:17
URL: http://orlinnea.blogg.se/
Postat av: Annisen

sv: Det ska du självklart få!



och minnena finns alltid i våra hjärtan, att minnas när som helst <3

2010-09-26 @ 18:33:35
URL: http://annaolinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0