heartbeat

Alla har varit helt depp idag inte kul, det är ju liksom fredag. Geografi på morgonen sen vänta tills halv 12 då var det mat underbart gott <3 sen var det drink and drive typ upplevelser. gsnska intresant, men det var bara 4 st ifrån min klass braa mycker bra. Vi skulle se hur det kändes att sitta i en bil som had våltat och ja det var ju en händelse för sig. ALLA klarade det värkligen ALLA kom ur ur bilen förutom JAG sjääälvklart. Jan når inte ner till taket på bilen och kan inte ta imor mig själv för att jag är så ovig, såå pinsamt haha så jag och sara fick hoppa ur bilen när den var åt rätt håll. sjukt pinsamt.

ikväll bilr det bio fast det blev bara med sara för de andra är sjuka.


Kommentarer
Postat av: LINNÉA

tpyiskt er haha!



sv: var inte det! allt löser sig!! :) <3

2010-09-10 @ 15:46:42
URL: http://orlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0