historiskt val, ha

Sitter och kollar på valet liksom, men ska nog sova snart, börjar inte förens 15:15 i morgon men innan dess så ska jag gå lite gjort.

men asså detta är ju bara för roligt! Först var jag skit sur för att SD fick över 4 % av rösterna. Men alla andra partier är ju lite väl töntiga kanske, man kan inte äns gå in i samma rum som Jimmy Åkesson. lite väl kankse. Åsså Sverige är en demokrati och Jimmy har visa åsikter och 5,7% av Svenska folket håller med om, thats it liksom. Acceptera det bara! Lägg inte krut på att de inte ska komma in de ska bla bla bla, lägg krut på att ni ska bli bättre än SD så att de som röstar på Sverige demokraterna går över på din sida. och det är lite kul att varken alliansen eller de rödgröna har en dominans (iallafall som det ser ut nu)

sen vill jag bara säga att SD inte borde vara så rasistiska för det är något jag verkligen hatar.

Kommentarer
Postat av: SARA

håller med dig! men bara för det gillar jag INTE sd, som typ alla tror. men jag tycker att man faktiskt ska acceptera att vissa personer tycker som dom gör, alla har rätt att tycka vad dom vill. men sen behöver man inte hålla med och man kan tycka att det dom tycker är sjukt. det gör jag. men liksom nu äre som det är. vad kan vi göra åt saken, valet kommer ju knappast göras om bara för det! haha



(jag tycker alltså INTE om sverige demokraterna om någon tror det!)

2010-09-20 @ 20:16:22
URL: http://nittondeapril.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0