I Belive

framtiden kan bli spännande, mycker spännade. och jag ser faktiskt fram i mot det, nu kommer jag vara mer inne i politiken vilket är mycket bra tycker jag!

Vet ni vad jag gjorde igår? jo jag är ju gluten som kanske alla vet? men hur so helst så har jag varit glutenintollerant i 16 år, men igår så ville jag testa om jag förfarande är gluten så jag åt:
En tekaka till frukost + en macka som jag tål.
En hemma gjord haburgare med RIKTIGT bröd
En halv sådan där fryst pizza
En knäcke macka

JAG KÄNNER INGENRING :D så om vi ska fika nån dag och så så tänker jag lätt köpa nått gott till mig själv!
detta står på min "ska äta lista":
En ny bakad fralla
En baguet som man köper
Bulle
Mudkake och massa anat gott
winebröd!
En riktig pizza
Något gott på en resturang UTAN ATTA FRÅGA OM DTE ÄR GLUTEN I MATEN!

ja det är allt jag kommer på men asså det dreglar i min mun!

"Det var nästan alltid svart i tankarna
där jag nästan alltid satt med pensionärerna
Och vi såg på de unga och glömska
och tänkte "skuld och lidande väntar på er fortfarande"




Kommentarer
Postat av: LINNÉA

historiskt!

2010-09-20 @ 18:43:27
URL: http://orlinnea.blogg.se/
Postat av: Therese

Cicci du vet att det kan påverka dig utan att du känner nåt, min syrras ex var glutenintollerant utan att han visste om det, sen när dom kollade hans tarmar så var dom helt förstörda, han var typ i riskzonen för att få men för livet. Tänk på det bara ;)

2010-09-20 @ 23:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0