I need sombody how needs me

mitt liv är så tråkigt nu. börja lev kvinna!

har varit i stallet hela dagen, det har varit tävling där, men jag tävlade inte. det känns som om jag aldrig kommer kunna hoppa så högt på mitt cp till häst. jag tror hon har damp. eller nått liknade iaf. jag är tacksam över att jag får rida sibbe denna helg, det är ju iaf en häst som går fram likom. känns skönt.


är trött mycket trött. jag vill se på idol som jag missade i fredags men det vill inte mamma. sur tjej. nu sitter jag och deppar i soffa. hoppas att något ska hända mig, typ ett mirakel eller nått. kul liv idiot. doris sover som en stock, vill med, vill sova och vakan upp med ett helt annat liv.



mitt batteri i datan d snart. måst flytta på mig så att jag kan ha sladd.fuck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0