kärlek är ett brev

Var i stallet precis, jag hade tänkt mig att fixa massa inför i morgon eftersom vi skulle tävla. Jag tänkte klippa henne, bada henne, rida henne och smörja och sånt, men när jag tar in henne ifrån hagen så ser man det här:

inte så kul! så det blev ingen tävling i morgon men om jag har tur så har det läkt skapligt till nästa söndag så att vi kan tävla då.


Vad jag bryr mig om är att se som i slow-motion
när du går sönder inuti
så som jag gjorde nyss
Vad jag bryr mig om är att du kallar på mig
även om jag inte kommer tillbaka till dig

Vad jag bryr mig om
är att höra dig andas
veta att du är nära
förlåt, nu slutar jag


Kommentarer
Postat av: CJ

Usch, vad hade hänt? Stackarn! :/

2010-09-20 @ 22:33:53
URL: http://cjsfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0