quite aaa

ska snart iväg och fira min kusin som fyllr 9 idag. där bjuds det på god mat och efterrätt hoppas jag! läääängtar redan! ska övningsköra dit sooo fun love it, men jag är kanske inte den lugnaste bakom ratten MAMMA HUR GÖR JAG NUUUU?!?!??! typ men än så länge har vi överleft som mamma brukar säga helatin. sen är det trääning på min brunstiga häääst, kul hoin är as keeelig men tycker att det är skönt när man "slå" på henne så hon reagerar inte på nått.. looove her

pratar med en vän som jag har saknat mycket nu, miss heeer, btw så tror hon att hon är nått. puss




sassiii jag börjar gilla hästen trotts att hon bitts och är suur, men jag gillar henne. och det gillar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0