så många broar jag bränt

skrev ett inlägg om alltkonstigt som hade hänt idag, men råkade radera skiten så skriver det lite kort.
1. Grannarnas bil bran kl 5 i morse, brandbilen fick komma och det hade tydligt smäll massor (jag hörde inget själv för att jag sov som en stock, men mamma berättade)
2. Det var typ snö när jag cyklade hem.
3. När jag kom till skvaller torget då ligger det en mobidist och skriker. Han har tydligen kört på en cyklist och det såg ut som om han hade brytit benet. Det var fullt med folk runt honom så jag stannade inte.
4. Sen så skrämde Therese mig när hon kommenterade : "Cicci du vet att det kan påverka dig utan att du känner nåt, min syrras ex var glutenintollerant utan att han visste om det, sen när dom kollade hans tarmar så var dom helt förstörda, han var typ i riskzonen för att få men för livet. Tänk på det bara ;)"
Jag fattar inte det sista! VAD MENAR DU. jag hade liksom tänkt unna mig en mudkake i morgon.

Ja det var väl i stort sett det hela.

nu är det snart idol och jag gjorde precis klart letter to the editor så imorgon blir det att göra klart nyhets articlen på engelska, sen borde jag göra geografi har inte gjort något i min grupp. Förlåt! men kan inte koncentrera mig på det. Aja nu blir det mot tvn.


"Så många vänner jag känt
ingen som jag riktigt behövde, nej
jag har aldrig varit normal
bara när jag går med dig"

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

sv, rut mf men den finns på nelly :) tror den kosta typ 300 spänn :)

2010-09-21 @ 22:11:58
URL: http://nevnarien.se/
Postat av: Therese

Jag menade bara det att du fortfarande kan vara intolerant även fast du inte känner av det, och i så fall så är det ju farligt att äta massa vanligt mjöl :)

2010-09-22 @ 16:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0