sååå dåligt

allt bra som jag sa om min häst i förra inlägget kan ni bara radera! åhhhh den bitchen. Hoppträningen gick rent åt skogen, hästjäveln vill inte gå fram ett steg åhh det bara ryser i kroppen. jag sparkade jag piskade och hästen gixk saktare och saktare. hatar henne när hin är brunstig. vi travhoppade mot en trippel inte kul alls.bland det värsta jag har gjort känns det som. Mamma ska ringa till veterinären i morgon och se om man kan ge henne nått så att hon inte blir jätte brunstig under brunsten. Jag frågar mig själv helatiden VARFÖR KÖPTE JAG ETT STO MITT PUCKO! men gjort är gjort och jag hoppas att jag inte behöver börja om på noll när brunsten är över. utan att hon blir den häst som hon var innan hon brunstade.

nae nu ska jag sova. är helt slut i hela kroppen efter dagens ridpass, har aldrig blivit så trött och svettig tror jag. heldag i skolan i morgon och det är en hel hög plugg som måste betas av..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0