tomhet

Jag är helt tom, får inte fram nått längre. Jag visar ingen glädje, ingen sorg, jag bara sitter. Jag försår inte idag. Alla andra mina vänner grät och forstod allt. då satt jag bara och stirra. viste inte vad jag skulle göra. bara satt och stirrade. Nu sitter jag och stirrar på tvn och ibland skrev jag några ord. suck.

Träffade väääärldens bästa nichole idag. såå skönt var det, vi skrattade och pratade och allt sånt man ska göra. Var även hemma hos min bästa vän Ebba. hjälpte henne med att lasta upp hö och sedan for vi på möte med hanbollen. INGEN MER HANDBOLL NÅGONSIN. såå skönt

even when the years have past, the memories will last.

det tog 30 min att skriva. Jag är tom

Kommentarer
Postat av: LINNÉA

Är likadan ikväll.

när folk frågar hur jag mår säger jag att jag mår skitbra. tror inte att det har hänt och har inget att må dåligt över...

Helt sjuk.. eller hur?

2010-09-27 @ 20:55:40
URL: http://orlinnea.blogg.se/
Postat av: nichole

älskar dig cicci <3

2010-09-28 @ 08:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0