Vi bara snöade bort

wooop.

Vårdepression? blev helt plötsligt heöt deppad. Läste på face att alla åker iväg och tävlar fälttävlan idag, och vad gör jag? inte tävlar jag fälttävlan iaf. Jag satt och tittade på resultaten och såg många namn som jag tävlade emot på ponny, som nu har storhäst och blir placerade osv. vad gör jag då? inte tävlar jag inte. vad hände? Vill ju vekligen träna och tävla. Det är ju så jäääävla kul. Det blir väl inget junior år för mig heller. suuug.

Det är helt sjukt hur mycket det betyder! det gör ont i hjärtat, det värker.





Kommentarer
Postat av: Anonym

din tur kommer hjärtat. den kommer! jag kan inte mer än att säga att jag vet hur du känner och att din vilja och dina mål kommer uppnås!<3<3

2011-05-13 @ 22:31:55
URL: http://iidanyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0