tattoo

Vill så gärna tatuera mig. Har varit anti det förrut men nu, nae nu vill jag verkligen göra det! Det ska vara ett motiv på 3 eller 5 tornseglare och den ska vara på handleden, bakom örat eller på nacken. på nått ställe där det inte riktigt syns alltid liksom. VILL NU! men har hört att det gö mega ont att tatuera sig på handleden så vi får se om jag hinner samla mod till sommaren och om mamma går med på det haha. Tror inte det ioförsig meeen jag blir ju 18 och hon har inget att säga till om då. det är ju ett ganska fint motiv som betyder något för mig och inte så stort såå jaaa, jag kommer göra det i vilket fall!



typ så. as fint tycker jag

Kommentarer
Postat av: BEAUTY SECRETS Vinn hårprodukter!

Otroligt vackert! Vill också skaffa en tatuering:)



2011-02-16 @ 21:21:41
URL: http://beautyandsecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0