you are the one

Min käkra bror ska flytta, redan i morgon. allt hände så fort bara poff. Det tog bara två veckor innan allt var klart och flytten ska ske i morgon. Kommer sakan honom, fast han flyttar inte så långt bort bara några kvarter lite längre härifrån men han kommer inte bara vara en trappa ner. jag vänjer mig väl för jag kommer flytta ner i han rum AS HÄRLIGT! typ det bästa med att han flyttar. Nu får jag bo i källaren och ha egen ingång NAIS!

Ska på fest i morgon Haga/kunskaps fest. jag. är. helt. opepp. ILLA! först var jag dö sugen men nu känner jag bara vafaaan det kommer bli 100 kr åt helvete! jag vill vara heeeemmmmmaaaa, men jag ska göra det bästa av situationen och ha mega kul! Fetsen blir vad man gör den till, eller ?

Var ute och tog bilder på doris en sån där mega härlig vårdag men skinnjacka och strumpbyxor :) jag tog ca 150 bilder och det blev bara en bra bild! blir så trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0