ta mig till häven döh

Citat by Ebba Melin när hon skulle beskriva hur mycker hon tyckte om Olle i idol. Asså ta mig till... hävven döh HAHAH

Sov hos Ebba igår till idag, hon skulle upp kl 6 den lilla korven och åka till sörping. Men jag sov till halv 9 sen gick jag upp och så hah. Drog senare till stallet där det var dressyr KM, jag var inte med själv då menmen. Martina gjorde sin första start på 4 år och hon kom 3:a gooodisch! När jag såg alla små ponnysar så ville jag själv ha en liten ponny och rida lite dresyr på, jag tyckte ju att det var så kul då! Imorgon bilr det hoppning och jag ska bara  hoppa 1m och vå får se hur det går.


Martina Åhs och SB Sea brezze
världens bästa Milk Shake ♥

Kommentarer
Postat av: martina

SVAR.

hahah jaaa då :D men du får ta ennu mer på mig med :D <3 <3

2010-10-30 @ 21:16:27
URL: http://undergrounde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0