7 Sanningar

Blev "utmanad" av Cissi att skriav 7 sanningar om mig själv, mohah.

1: Jag HAAAAATAR potatis, det är bland det äkligaste som finns enligt mig, fast potismos och pome slinker i.

2: Jag skurade mitt golv idag för typ första gången i mitt liv.

3: När jag blir nervös så fryser jag alltid även om det är 30 grader varmt.

4: När jag precis har ätit så blir jag sjukt sugen på små godis. det brukar man ju inte bli men det blir jag.

5: Jag smyger alltid ner till min brors rum för att kolla om han har nått gott att smaska på , hihi

6: Jag skriver yup alltid ahah, haah, hah, istället för haha.

7: Jag tittar aldrig vad jag skriver innan jag skickar nått på msn vilket leder till att typ ingen fattar vad jag skriver.

Jag utmanr nu alla som vill :) ja så rolig var jag !


Nu är det bara att vänta på att tjejerna ska komma så att det blir lite roligt här hemma !  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet en till sanning, eller det kan bli fler än en så du vet...

Du är en underbar människa och vän såklart!

Du ställer alltid upp så mycket du kan

Du är alltid glad och framåt

Du får mig att bli glad

Du tar hand om Calle jättebra och jag vill inte att du ska köpa egen häst för du ska ta hand om honom :)

Du är så extremt duktig i allt du gör

Du är en av få människor man kan lita på till tusen.



Se där, 7 blev det

2010-02-18 @ 19:28:17
URL: http://emeliemari.devote.se
Postat av: Eric

Nummer 5...HMMM ;D

2010-03-23 @ 20:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0