Linnea den lilla fisen

YEEEES, nu är biljettarna beställda :D det är nämligen så att jag ska till La capital (stockholm) yeesyess! åker dit med två härliga bruuuuds Anna and Linnea, fyyyy fasiken vad kul, vi ska bara köpa kläder och jag och linnea ska även köpa skoooor, välbehövligt eftersom att jag gått omkring i mina extremt kalla converse, men jag ääääälskar dom.

Min kära vän linnea sitter och klagar redan nu på stockholm moahha, hon kommer ha träningsverk och tycka att allt är varmt, men det är så hon är och vi gillar henne ändå, jappjapp.

Äntligen fick jag lite upptadering har nämligen fått lite klagomål och det gillar vi ;)

Kommentarer
Postat av: LENÄÄÄÄJA

YEAH!!!!!!! UPPDATERING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-02-19 @ 13:09:05
URL: http://orlinnea.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0