allt har ett slut

Känner att jag måste läsa igenom min inlägg innan jag plublicerar dom haha. Dagen har vait sjukt stressig, har haft panik över allt i skolan. Det är så sjukt mycket nu de 4 sista veckorna.

Jag ska rida kickan imorgon igen (eller rida och rida men sitta på henne haha) men det var hur som helst mycket lärorikt att vara hos Ronny! så jag ser fram i mot i morgon och kanske på fredag, sedan så får vi se eftersom att det är Martina som hjälper Anita i första taget liksooom.

Men nu ska jag sova för det är ett matte prov i morgon och det känner på mig att det kommer gå åt skogen haha. Desutsom så tror jag att min statistik på bloggen spökar lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0