i'm going to be okay

Imorgon blir det ingen skola för min del, missar ioförsig bara matte som börjar kl kvart över 3 så jag överlever väl (eller inte för om man missar en matte lektion så är det KÖRT den veckan för man fattar INGET utan förläsningne på nåndagen, om nu dne hjälper överhuvetaget) Men jag ska rida ett sto efter Quite easy (som Sassa också är efter) som är 5 år och inte inriden alls, tror martina bara suttit på henne en gång?! Men den står hos Ronny Åman för att den inte gå att lasta. Martina som ska hjälpa Antia att rida in den och så är i skåna denna vecka och frågade om jag vill hjälpa till och det är ju super kul! älskar att hjälpa andra med deras hästar man lär sig så himla mycket! Desutom så ska det bli super spännande att träffa Ronny Åman! Vet inte så mycket om man igentligen utan att han lan läsa av ala hästar och lösa alla problem typ iaf om det inte går att lasta en häst.

Efter det så ska vi till veterinären med Sassa och det är därför jag tar ledit ifrån matten sedan så MÅSTE jag springa i morgon och det SKA jag göra!


Kommentarer
Postat av: Marcus

vad är det som du icke kan då?

2010-11-23 @ 18:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0