man måste gå igenom skam och drömmar för att kunna leva

Har så sjukt mycker ångest, vet inte hur många tårar jag fält. vill ha sommarlov nu, ta det lite lugnt och så. orkar inte mer nu.

Dagarna i Borås har varit bra! Martina och pollisarna skötte sig utmärkt tycker jag. Har lite bilder och så. kommer nog upp sen orkar inte nu. Måste läsa yttligare 70 sidor av Den unge Werthers lidande som är sjukt trist men måste vara klar om 2 dagar... måste även göra klart min muntliga redovsningn i Tyska. KUL.

Ska nog göra några chokladbollar och ta en tablett, har sjukt ont i huvet nu av alla ångest och stress. Jag tappar även sjukt mycket hår, det är vidrigt.


Sassa och jag ifrån KM hon skötte si super då.
ska ta och ringa min kära bror och se om han kan skjutsa mig till staller snart. Vill bara sitta i hennes box och bara va känner jag.

Kommentarer
Postat av: LINNÉA

Du fixar det!

2010-11-08 @ 13:22:21
URL: http://orlinnea.blogg.se/
Postat av: helene

Vad fina ni är!!

2010-11-11 @ 22:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0