Trouble

Borde pluggat, gjorde jag det ? nae inte alls. Kommer få IG på geo provet igen, kul? neeeej. Men jag glädjer mig åt att jag fick VG på tyska redovisningen idag, trotts att jag SKAKADE, seröst papprerna bara darrade och jag kunde inte göra nått åt det, sjukt pinsamt. Fick även VG på nk b prover och Matte C provet så lite glad är jag allt.

Red Sassa idag och hon var jättefin trotts att hon var brunstig ,så jag tror att munkpeppar fungerar trotsallt. Körde lite frihets dressyr efteråt och hon hängde efter mig och stannade när jag sa det och kom när jag sa det, en dåld tallang kanske? haha

försökt verkligen att ta lite bilder på henne här om dagen men hon ville vara väldigt närgången så det blev inte så bra haha.

Kommentarer
Postat av: cecilia

munkpeppar? det var något nytt ;D fick en skitkonstig bild i skallen! However, tack du! :D amen fråga du det så kan vi klacka runt tillsammans sen, hatar när det låter så mkt , haha!

2010-11-12 @ 17:10:34
URL: http://ceciliaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0