Ett sista ord till dig

Detta är en dröm, en mardröm. Det tog ca 4 timmar för mig att fatta att det är sant och desto mer tiden går desto ondare gör det. Jag tycker så extremt synd om dig och de personer som stod dig mycket nära. De personer har delat ett liv med en underbar person, en person som man inte glömmer, en person som alltid fanns där vare sig man ville det eller ej. Du bara var alltid där för alla som stod dig nära, och jag är rädd att jag tog det förgivet. Vi har varit klasskamrater i lite mer än 5 år och 3 utav dessa åren var du mer än bara an klasskamrat. Det fanns två år under den tiden som var den bästa tiden i mitt liv, än så länge och under dessa två år så var du en del av mitt liv. Jag vill tacka dig för dessa år så orhört mycket! Jag hoppas att din sista vecka på malta  var underbar för det är du värd! Denna fina person som du är.

Maria, du får vila ifred nu och jag hoppas du träffar de som du har mist en gång, Pussa Sluggo ifrån mig, jag vet att ni är menade för varrandra i himlen. Tack för minnerna vi har tillsammans och förlåt Älskade Maria Hellgren <3


Kommentarer
Postat av: cecilia

väldigt fint skrivet cicci! <3

2010-09-25 @ 13:48:44
URL: http://ceciliaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0