grown ups

kul, mamma och Pierre planerar gleklandsresa dagen efter jag fyllt 18, ska jag med eller inte? har ju lovat jobbet att jag är hemma hela sommaren, samtidigt så har jag ALLTID velat åka till Greklan, en av mina högsta drömmar. Inte nått as speciellt land igentligen, men det betyder mycker för mig! Så mamma frågar mig om jag vill med osv, KLART JAG VILL. Sen tar hon upp allt det där med jobbet och säger "du får bestämma själv, det är ditt beslut som du får ta helt själv". Det är alltså så det är att bli vuxen, prioritera bort saker och man måste bestämma själv, kul haha


Kommentarer
Postat av: SARA

Jag skulle verkligen åkt om jag var du. Verkligen! Det är underbart i Grekland! Och du vill ju så gärna dit.

Visst äre rätt gött att va ensam hemma, men Grekland är bättre! :D pussss

2011-04-25 @ 10:59:35
URL: http://nittondeapril.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0