reebok training shoes

woop.

Hämtade doris hos eric och therese, sprang dit, sprang upp för alla trappor (de bor i höghus på 6 våningen) sen sprang jag och doris hem, sen åt jag glass. bra. just det gjorde ju 90 situps och stog planka i 3 min. detta ska bli min vardag nu! bara att kämpaaa vaaa.

ja det var min dag. skulle klämt in lite plugg där i mellan, men gjorde jag det? jo i 10 min övade jag på min muntliga gruppredovisning, bra där. kan jag den nu? NEJ!

vill så gärna införskaffa mig dessa träningskor!

  • Rundad yttersula skapar naturlig obalans
  • Fler muskler aktiveras och förbränningen ökar
  • Upp till 11% effektivare träning på baksida lår och vader
  • Upp till 28% effektivare träning för rumpan
  • Extra bra stötdämpning
  • Förstärkt hälparti
  • Anatomisk, utbytbar innersula
  • Använd skon som vanligt när du tränar, promenerar eller till vardags på jobbet.  Musklerna i benen och nedre ryggen får jobba aktivt hela tiden. Fler muskelgrupper måste arbeta och därmed blir träningen mer effektiv och förbränningen ökar. Självklart är sulan dämpad för skön komfort och minskad belastning på leder och senor.


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0