Jag minns bara allt det bra, allt som var du och jag


det ju sommar nu, eller hur!

jag pluggar mer på mcdonalds papprerna än på skolplugget, vet inte riktigt om det är bra eller dåligt. Idag  var det personal fest på mc men jag gick inte, har skola i morgon och massa plugg framför mig så valde att sitta och kötta, as surt! men fick även massa gjort!

Dagarna går åt till att njuta och sola! underbart, hade bara varit lite bättre om det var sommarlov nu! I helgen så är det min andra och tredje arbetsdag på mc och det ska bli kul! ska få lära mig kassan och jag kan knappt vänta hah, spreciellt inte tills den 25 juni då jag får min första löning! :D


Kommentarer
Postat av: cecilia

himla härlig bild måste jag säga :))

2011-05-12 @ 21:44:23
URL: http://ceciliaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0