dålig på vardag

Äter frkost nu framför datan. Blev klar på kankse 10 min. jag är chockad. Men jag orkar inte göra nått med mitt hår för det ser förjävligt ut hur jag än gör.

Red dryssyr lektion för lotta igår, äntlingen! Behöver värkligen dom träningarna, hon är så sjukt duktig på att lära ut. Hästen har aldrig kickat så mycket förrut desutom men det är ju för att jag kommer åt henne. men när hon släpper efter så är hon sjuuukt fin! Det gör mig så frustrerad, liksom hon har så lätt för sig så varför kan hon inte bara göra det lite lättare för mig och för henne liksom, men hästar funkar inte riktigt så tyvärr. Nu har jag sjukt mycket jobb framför mig med henne och det kommer bli kul ibland och ibnland ett rent helvete. men jag brukar gå tillbaka och läsa ett inlägg jag gjorde här fär ett tag sedan när jag hade milke, jag får tillbaka min vilja att kämpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0