pain

Julen är över och jag  har fått alla saker som jag önskade mig och lite till. dessvärre så blev jag sjuk på natten till den 25. Det var bland det värsta jag varit med om! har ALDRIG haft så ont i magen förrut, har ALDRIG spytt så mycket som jag gjorde då, tror jag. fy fan vilken smärta. Om jag var helt själv så skulle jag bara skrika ut allt vad jag hade, men ville inte riktigt det när hela släckten var där och så. Tur att det är ett pr kvar tills man ska äta julmat igen för jag får kvälnningar bara jag känner lukten av maten. fy fan! nu är jag lite bättre iaf och spyr inte och så men kan inte äta, blir mätt efter typ 4 tugger.

ajaaaa go fortsättning och så.

Kommentarer
Postat av: Marcus

usch låter inge kul, krya på dig! :(

2010-12-28 @ 13:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0