dålig fantasi för att göra en rubrik

seeeeg dag. Hemma ifrån skolan idag, kände mig hängig, trött och kunde inte andas genom näsan. Brukar aldrig vara hemma p.g.a försylning men vi hade bara en halvtimmes lektion som började kl 14:15 så det kändes helt meningslöst att gå dit.

Red förövrigt idag, har inte ridigt på 2 dar, känns konstigt haha. Ska även rida för Sofia Andler Kvarnstrand i morgon med några mer fälttävlans nördar ;). Hon har ridit os i ft med mm, riktigt duktig tränare tycker jag. Okej ganska tråkigt inlägg men hade inget bättre för mig, får försöka ta mig i kragen och gå ut och fota och försöka göra min blogg lite mer intresant än vad den är nu.

Ska även fira mamma ikväll, kul. Nae inte direkt sitter bara och äter och pratar, det är ju Handbollsmatch kl halv 7 eller nått, det måste jag se. Hejja Sverige! dom måste vinna denna match! 

byebye♥




Tre bilder på Milke när jag var på fälttävlansläger för Sofia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0