back on track

Varför blir ingenting som man har tänkt det? Jag skulle ju göra allt klart igår så jag slapp det idag. Men jag har läst ut min bok! som var bra och jag vill läsa tvåan! jag har gjort klart nk b labben och jag har enbart 20 frågor kvar på instuderingsfrågorna som ska vara klart v 43.

Det jag har kvar är hela matte planeringen för denna vecka, samt geografi som är sjukt svårt och sen tyska som jag har prov på på torsdag. Men det löser sig hoppas jag.

Ska ut och fotta idag med therese, eller therese ska  fotta mäst men jag tar med mig min kamera och hoppas att jag kan få testa lite med hennes reflexskärm som hon har köpt. det bli nog bra!



En bild på Eric och Therese som jag tog i sommars som Therese har redigerat. Har inga utav dessa bilder på min data eftersom dom togs med deras super kamera typ canon 7d mark, elle nått, hursomhelst så är den kameran suuuper bra.


Kommentarer
Postat av: Therese

Förlåt för att jag failade idag :( Men jag sparar testet av reflexskärmen så tar vi det någon annan dag ;)

2010-10-08 @ 14:09:50
URL: http://fivestepsback.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0