det rullar på

bettan, therese och eric var här hemma och färgade hår och klippte och donade. Jag skulle inte göra nått men sen blev det massa blond färg över så jag tog lite slinger. ska nog färga mitt hår brunt senare men kan vara skönt att få liiite förendring. fast nu precis nu fick jag ångest. JAG HAR JU GANSKA MÖRKT HÅR. eller? jag tänkte då att det var ganska ljust, shit. hah, ska blåsa håret sen så får vi se hur det blir haha.

vardagen rullar på och jag har ridit min polle idag, DET VAR KUL! hääärlig känsla att känna att det var kul! hon tycker det var kul! hon VILLE gallopera, känns skönt

Sköt om varandra och var inte rädd för att tjata ut tre orden, jag älskar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0