you are just a person

Åt en mudkake i dag SÅ JÄVLA GOTT. men det blir nog sitsta gången. Mamma sökte på gluten och ja det GÅR inte att det försvinner (vilket jag igentligen vet men hoppades innerligt att jag hade fel) hon fick även reda på att mjöl kan skada min tarm så mycket att jag kanske inte kan få barn och jag kan få hudsjukdommar, så jag känner att jag kan nog leva med att vara gluten trotts allt. 

Nu är min broder här, theres är i stockholm så han had eingen mat hemma!? men det var ju tur att jag finns så jag kan ta hand om han när therese behöver lite lung och ro ;D Nae då men det är kul och så, blev inget plugg idag som jag hade tänkt, ooojjj så synd. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0